Det var längesen en helg gick så fort som denna... 
Men det har varit en jättehärligt helg och vi har hunnit med hur mycket som helst men samtidigt hunnit umgås med mina föräldrar. 
 
Det hemska kaklet byttes ut och jag har både fått kakla och fogat. Riktigt petjobb men det har varit kul att testa och veta att man klarar av det. Sen hade vi ju en väldigt bra instruktör, i form av min pappa. Så det kunde inte riktigt gå fel känner jag .
 
 En före bild på vårt tråkiga kök..
 
Teamworket var på topp. Pappa spacklade och jag satte kakel. 
 
D och pappa la golvet. 
 
Slutresultatet efter helgen! Tusen gånger bätter och jag får en chock varje gång jag går in i köket för man inte har hunnit vänja sig. Men det är en bra chock! Planen är att vi ska måla luckorna ljusgråa också, för det hann vi inte i helgen. Och även byta handtag. Det får bli semesterbestyret om några veckor! 
 
Men som tur var hann vi med lite kvalitetstid också. Vi fikade, åt god mat och drick vin. Blev även en sväng till Ikea, så vi kunde köpa nya sängben och slänga vår söndriga sängram. Alltid lika tråkigt att behöva säga hej då men nu dröjer det inte många veckor förrän jag åker ner till Karlskrona igen. Så om jag har tur så hinner jag inte bli allt för mammasjuk, ha ha. 
 
Vi åt god mat på Två Små Svin. Denna skagenröra var magisk! 
 
Tre fina personer i mitt liv <3
 

Kommentera

Publiceras ej